Сумарна вага подарункового набору ~ 1.2 кг.
Чудовим доповненням до подарункового набору може стати:
Що входить в ціну? Доставка по Києву - кур'єрська, доставка по Україні - Нова Пошта. Брендування кришки тубуса логотипом, брендування баночок, адаптація стандартного макета брендування під клієнта.
Розмір тубуса. Діаметр - 180мм, висота - 60мм.
Брендування. У наборі знаходиться 3 елементи брендування:
Оплата за безготівковим розрахунком або готівкою.
Доставка: м. Київ - кур'єрська доставка; Україна - Нова Пошта. При замовленні від 700 грн - доставка безкоштовна.
Знижки. При замовленні від 50-ти наборів ціна обговорюється індивідуально. Ціна залежить від декількох факторів:
Рекомендуємо також ознайомитися з іншим видом подарунка - дерев'яний ящик.
1. Систематичність.
Що потрібно для того, щоб Ваш e-mail або телефонний дзвінок викликав у людини приємну емоцію? Потрібно зробити так, щоб людина на підсвідомому рівні асоціювала Вас з приємними моментами. Як домогтися такого результату? Саме систематичність у прояві уваги від Вашої компанії дозволить створити такий образ.
Корисна порада. Корпоративний подарунок, отриманий на День Народження, працює в даному напрямку куди сильніше, ніж привітання з Новим Роком або 8-м березня.
Так само ми пропонуємо можливість брендувати кожен подарунковий набір, в якому і поліграфія, і лазерне гравіювання буде індивідуальним для кожного набору, а одержувачу буде двічі приємно отримати іменний подарунок.
2. Ціна - делікатне питання.
Корпоративний подарунок може коштувати від 100 грн. і до безкінечності. Але в даному випадку це дуже делікатне питання, його ціна не повинна бути дуже високою, щоб Ваш партнер не розцінював це як хабар. А по політиці багатьох іноземних компаній максимальна ціна подарунка не повинна перевищувати вартість 50 $. Головне не цінна, а персоналізація. Основні корпоративні подарунки, які ми виробляємо коштують до 1000 грн.
3. Вітайте особисто.
Це позитивно посилить емоційний фон, а Ваше привітання стане ще більш пам'ятним. Іноді це неможливо зробити в силу сильної зайнятості, в такому випадку нехай це зроблять співробітники Вашої компанії, а не кур'єрська служба доставки.
4. Забудьте про бізнес.
В момент вручення подарунка або особисто, або Вашими співробітниками не говоріть про бізнес завдання, питання, які потрібно вирішити. Не робіть цей візит приводом обговорити робочі моменти, повірте, для потрібної Вам розмови ще знайдеться час!
5. Корпоративний подарунок, а не сувенір.
Головне тут не зробити одну, дуже поширену помилку - ні в якому разі не даруйте календарі, ручки та іншу рекламну продукцію, навіть як додаток до основного подарунка.
6. Корисність подарунка.
Корпоративний подарунок повинен бути оригінальним. Потрібен такий подарунок, який зможе викликати справжні емоції, а не класичні дрібнички і пилозбірники.
Нанесення лазерного гравірування.